לקראת שנת הדגם 2017, ועם כניסתן של תקנות יורו 4 לתוקף, ימאהה השיקה את ה- X-MAX 300 והוציאה לגמלאות את הדגם ה- 250
כתב ובחן: נמרוד בוקר |בוחנים נוספים: עודד גביש, אדם בלנגה, אריק רוזנבלום
שורה תחתונה:
"קטנוע מנהלים מרשים, מבין הטובים שרכבנו עליהם בזמן האחרון. מנוע חזק, שפע מקום איחסון ונוחות גבוהה."
בהרחבה:
"האיקס-מקס 300 לא מגיע אלינו כשיפור של הדגם היוצא, אלא כדגם חדש לגמרי, הן מבחינת נתוני השלדה והן מבחינת נתוני המנוע."
"שלדת האיקס-מקס 300 קלה יותר ב- 3 ק"ג ממשקל השלדה בדגם היוצא והמשקל הכללי של ה- 300, עומד על 179 ק"ג "רטוב", לעומת 182 ק"ג בדגם היוצא. בסיס הגלגלים קוצר בדגם החדש מ- 1,545 מ"מ ל- 1,540 מ"מ, וגובה המושב בדגם החדש גבוה יותר ב- 10 מ"מ."
"בגזרת המנוע השינויים קצת יותר דרמטיים, כשנפח המנוע גדל מ- 249.9 סמ"ק, לנפח של 292 סמ"ק, וכוח המנוע גדל בהתאם, מ- 20 כ"ס, ל- 28 כ"ס, כששיא ההספק מגיע מוקדם יותר בדגם החדש ב- 5,700 סל"ד."
"בונוס נוסף העניקה ימאהה ל- X-MAX החדש בצורת בקרת אחיזה, בנוסף למערכת ABS משולבת."
להמשך הכתבה: לחצו כאן