סקירה כללית
דגם ה-MT הבכיר במשפחה, טומן בחיקו מאפיינים וחלקים הקיימים גם בדגם העל-R1. עיצובו הייחודי מגביר את יכולת הביצועים שלו. בתוך השילדה המוכרת נמצא מנוע שעבר ועודכן בשינויים פנימיים רבים. טלטלי בוכנה עשויים מפלדה, מערכת הזרקה, מערכת הפליטה וניהול המנוע הם רק חלק מהשינויים והשידרוגים לו זכה דגם זה. מדובר בדגם משופר ויעיל עם יכולות גבוהות במיוחד עם בסיס גלגלים קצר כ-140 ס”מ ומיכל דלק המכיל 17 ליטר, 3 מצבי נהיגה ומגוון רמות התערבות לבקרת אחיזה מושלמת, הדגם מגיע עם cruise control ומערכת D-MODE.
* לדגם זה ניתן להוסיף קיט המשדרג את הכלי ל MT10 - TOURER EDITION בתוספת תשלום
A ניתן לרכב בדגם MT10 עם רישיון A
*המחיר כולל אגרות רישוי, הוצאות רישוי ומע"מ. מחיר זה הינו מחיר סופי לצרכן (מחיר "על הכביש")
דרגת זיהום 3
*הדרגה מחושבת לפי תקנות אוייר נקי (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט - 2009
תקציר מאפייני דגם
- מתלה קידמי
- טלסקופי
- מתלה אחורי
- swingram
- בלם קדמי
- דיסק הדרואלי כפול 310 מ"מ
- בלם אחורי
- דיסק הדראולי 267 מ"מ
- צמיג קדמי
- ZR17-120/70
- צמיג אחורי
- ZR17-190/55
- שלדה
- פלדה תצורת יהלום